суббота, 5 марта 2016 г.

Завдання тижня дистанційного навчання

Шановні студенти групи 35! 
    З 07 по 11 березня ми навчаємося за дистанційною формою. Вам необхідно виконати завдання 9 тижня навчання за темою "Індивідуальні дії гравців. Заслони, фінти" та надіслати на електронну адресу для перевірки 09.03.2016. Обов'язково!!!!  
Електронна адреса: kroshka68@gmail.com
      Після перевірки Вам буде повідомлено про отриману оцінку.

Завдання

1. Удосконалюватися у виконанні спеціальних вправ баскетболіста: "арка", "міномет", "жаба", "крейдяні долоні", передача м’яча, лежачи на підлозі, вистрибування з присіду вперед

2. Вміти виконувати кидки м’яча у русі після двох кроків:
- у кошик після двох кроків зі зняття з руки партнера
- партнер підкидає м’яч
- у кошик після двох кроків та передача м’яча від партнера

3. Надіслати методичні картки до  рухливих ігор (зміст, графічне зображення, мета, клас, обладнання)
- "Сторож та лисиця"
- "Захист фортеці"
- "Лабіринт"

4. Підготуватися до здачі нормативів
1. Штрафні кидки: обома руками зверху, знизу; однією зверху з 10 спроб - 5 влучень для юнаків та дівчат.
2. Ведіння (високе, середнє) м'ча від середньої лінії збоку від щита з виконанням подвійного кроку та кидка м'яча у кошик. З 10 спроб: юнаки - 9 влучень; дівчата - 8 влучень.
3. Далеке передавання м'яча однією рукою довільним способом на відстані 22 м -дівчата (з трьох спроб дві зараховані).
4. Передача-ловля м'яча обома руками від грудей у парах на швидкість: юнаки - на відстані 4,5 м не менше ніж 25 передач за 30 сек. дівчата - на відстані 3,5 м не менше ніж 25 передач за 30 сек.



17 комментариев:

  1. Светлана Андреевна,переслать вам нужно только задание,касательно подвижных игор?(карточки).Все остальные задания тренироваться практично дома самостоятельно да?

    ОтветитьУдалить
  2. Игра "Защита укрепления"
    Правила игры "Защита укрепления":
    В эту игру могут играть даже три человека. Один из игроков является защитником, другие нападающими. На земле чертится круг. В центр круга ставится какой-нибудь объект, называемый укреплением. В классическом варианте игры укрепление делается из трех палок, которые связываются сверху между собой и устанавливаются как тренога (шалашик). В качестве укрепления можно взять и какой-нибудь вертикальный предмет, например большую пластиковую бутылку.



    Все участники (нападающие) встают вокруг круга, а защитник в центр рядом с укреплением. Его задача защитить укрепление от мяча. Участники, которые стоят за кругом, начинают перекидывать мяч между собой, тем самым отвлекая защитника. Когда возникает удобный момент нападающий должен кинуть мяч в укрепление и попасть в него. Защитник же должен не дать мячу коснуться укрепления, отбивая мяч руками и ногами.

    Тот игрок, который попал в укрепление, меняется с защитником местами.

    Играть можно на время, например, 5-10 минут. Побеждает тот игрок, который сделал больше всего попаданий в укрепление за это время.

    Нападающие не имеют права заступать в круг. Если защитник сам случайно уронит укрепление, то на его место встает тот игрок, у которого в данный момент находится мяч.

    Размер игрового круга можно делать различным. Чем он больше, тем сложнее будет попасть в укрепление издалека. С другой стороны, чем больше нападающих, тем больше нужно делать диаметр круга.

    ОтветитьУдалить
  3. Гра „Лисичка і сторожі”
    Двох учнів обирають сторожами. Їм зав’язують хустинами очі. Сторожі стають один проти одного на відстані кроку, щоб вартувати курник. Усі інші діти – лисички. Кожна має непомітно прокрастися між сторожами. Саме тоді, як лисиця прокрадається, її подружки відвертають увагу сторожів, піднімаючі неймовірний лемент. Яку лисичку впіймали, та стає сторожем.
    Мета:розвиток уваги,швидкості.

    ОтветитьУдалить
  4. Болгарська гра «Лисичка і сторожі»
    Двох учнів обирають сторожами. їм зав'язують хустинами очі. «Сторо­жі» стають один проти одного на відстані кроку, щоб вартувати «курник». Усі інші діти – «лисички». Кожна має непомітно прокрастися (пройти) між «сторожами».
    Коли «лисиця» прокрадається, її подружки відвертають увагу «сторожів», піднімаючи лемент. Яку «лисичку» впіймали, та стає «сторо­жем».

    ОтветитьУдалить
  5. ЗАХИСТ ФОРТЕЦІ Завдання. 1. Удосконалювати навички попадання в ціль, ловінні й киданні м’яча. 2. Сприяти розвитку швидкості реакції, спритності, кмітливості. Інвентар. Волейбольний чи гандбольний м’яч. Підготовка до гри. Гравці стають у коло. В центрі його – "фортеця" – три гімнастичні палиці у вигляді триніжка, зв’язані вгорі мотузкою. Перед носками гравців креслять лінію кола, "фортецю" також обводять колом. Призначається "захисник", який стає біля фортеці. Гравці кола отримують волейбольний чи гандбольний м'яч. Хід гри. За сигналом керівника гравці, перекидаючи м’яч один одному, намагаються влучити у фортецю. Захисник будь-яким способом відбиває м’яч. Гравець, який влучить у фортецю, стає захисником ,Виграє гравець, який більшу кількість разів був захисником. Правила. 1. Гравці не повинні переступати лінію кола. 2. Захисник не має права тримати "фортецю" руками. 3. "Фортеця" вважається збитою, якщо вона впала повністю. 4. Якщо захисник сам випадково збив "фортецю", його місце займає, гравець який на той час кидав

    ОтветитьУдалить
  6. Спортивный лабиринт
    Спортивный лабиринт (СЛ) — новый вид спортивного ориентирования в заданном направлении, отличающийся от классического тем, что спортсмены ориентируются на маленькой площадке среди искусственных препятствий, протяжённость дистанций 100—500 м. Карты СЛ обычно имеют масштаб 1:100 (в 1 см — 1 м) и не нуждаются в ориентировании по сторонам света (отсутствуют линии магнитного меридиана). В качестве искусственных ориентиров/препятствий используются обычно заборчики, установленные на площадку СЛ непосредственно перед началом соревнований. Несмотря на минимализм, дистанции в СЛ могут быть достаточно сложными.

    ОтветитьУдалить
  7. Спортивный лабиринт
    Спортивный лабиринт (СЛ) — новый вид спортивного ориентирования в заданном направлении, отличающийся от классического тем, что спортсмены ориентируются на маленькой площадке среди искусственных препятствий, протяжённость дистанций 100—500 м. Карты СЛ обычно имеют масштаб 1:100 (в 1 см — 1 м) и не нуждаются в ориентировании по сторонам света (отсутствуют линии магнитного меридиана). В качестве искусственных ориентиров/препятствий используются обычно заборчики, установленные на площадку СЛ непосредственно перед началом соревнований. Несмотря на минимализм, дистанции в СЛ могут быть достаточно сложными.

    ОтветитьУдалить
  8. Гра „Лисичка і сторожі”
    Двох учнів обирають сторожами. Їм зав’язують хустинами очі. Сторожі стають один проти одного на відстані кроку, щоб вартувати курник. Усі інші діти – лисички. Кожна має непомітно прокрастися між сторожами. Саме тоді, як лисиця прокрадається, її подружки відвертають увагу сторожів, піднімаючі неймовірний лемент. Яку лисичку впіймали, та стає сторожем.
    Мета:розвиток уваги,швидкості.

    ОтветитьУдалить
  9. Гра "Захист зміцнення"
    Правила гри "Захист зміцнення":
    У цю гру можуть грати навіть три людини. Один з гравців є захисником, інші нападниками. На землі чертится коло. У центр кола ставиться який-небудь об'єкт, званий зміцненням. У класичному варіанті гри зміцнення робиться з трьох палиць, які зв'язуються зверху між собою і встановлюються як тринога (курінь). Як зміцнення можна взяти і який-небудь вертикальний предмет, наприклад велику пластикову пляшку.



    Всі учасники (нападники) встають навколо кола, а захисник в центр поруч зі зміцненням. Його завдання захистити зміцнення від м'яча. Учасники, які стоять за колом, починають перекидати м'яч між собою, тим самим відволікаючи захисника. Коли виникає зручний момент нападник повинен кинути м'яч в зміцнення і потрапити в нього. Захисник же повинен не дати м'ячу торкнутися зміцнення, відбиваючи м'яч руками і ногами.

    Той гравець, який потрапив до твердині змінюється з захисником місцями.

    Грати можна на час, наприклад, 5-10 хвилин. Перемагає той гравець, який зробив найбільше влучень у зміцнення за цей час.

    Нападники не мають права заступати в коло. Якщо захисник сам випадково упустить зміцнення, то на його місце постає той гравець, у якого в даний момент знаходиться м'яч.

    Розмір ігрового кола можна робити різним. Чим він більший, тим складніше буде потрапити в зміцнення здалеку. З іншого боку, чим більше нападників, тим більше потрібно робити діаметр кола.

    ОтветитьУдалить
  10. Спортивний лабіринт (СЛ) - новий вид спортивного орієнтування в заданому напрямку, що відрізняється від класичного тим, що спортсмени орієнтуються на маленькому майданчику серед штучних перешкод, протяжність дистанцій 100-500 м. Карти СЛ зазвичай мають масштаб 1: 100 (в 1 см - 1 м) і не потребують орієнтуванні по сторонах світу (відсутні лінії магнітного меридіана). Як штучні орієнтирів / перешкод використовуються зазвичай парканчики, встановлені на майданчик СЛ безпосередньо перед початком змагань. Незважаючи на мінімалізм, дистанції в СЛ можуть бути досить складними.

    ОтветитьУдалить